~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................................ * Συνέχεια του Ιστολογιου της εφημερίδας "Αρκαδικό Βήμα" στη δ/νση: - https://arkadiko-vima.blogspot.gr/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..............* ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΑΡΚΑΔΩΝ (1988 - 2018) - 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ *

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ από τις παροικίες των Αρκάδων...................... ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: arkadikovima@gmail.com
Σύμβουλοι Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής - Πέτρος Σ. Αϊβαλής
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

31 χρόνια

31 χρόνια
........................................................................... email: arkadikovima@gmail.com

Η αρχαία Αρκαδία δεν είχε τα όρια του σημερινού νομού και ήταν αποκλειστικά μεσόγεια, καταλαμβάνοντας το εσωτερικό της Πελοποννήσου, χωρίς να βρέχεται καθόλου από θάλασσα. Περιελάμβανε τις επαρχίες, Μαντινείας, Γορτυνίας, Μεγαλοπόλεως, τη βόρεια Κυνουρία, όλη την επαρχία Καλαβρύτων, τα δυτικά της Κορινθίας και της Αργολίδας, τμήμα της Ολυμπίας, τμήμα της Ηλείας και τη Λακωνική Αράχωβα.

Κώστας Δουρίδας: Γράμμα από την ξενιτιά....




"Αγαπητέ μου Θέμος:"
...."χίλια ευχαριστώ για τα
ωραία σας λόγια όπου μου γράψατε."
...."Και μια συμβουλή αν μου το επιτρέπατε
μιας και είμαι και μεγαλύτερος από εσάς, και τούτο
είναι να σας προτρέψω σ' αυτό: Σκύψτε με ευλάβεια στην
ψυχή σας, εσείς οι νεώτεροι, κι' αφήστε τις μνήμες σας ελεύθερες
να σας βοηθήσουν να βγείτε ξάγναντα στο Καρδαρίτσι(!) και αφού αυτό
γίνει και το περιδιαβείτε.. Να είστε βέβαιος αγαπητέ μου Θέμος: Τα
κέρδη σας θα είναι πολλά και το καλάθι σας θα είναι γεμάτο από
τα αγνότερα αγαθά της μακραίωνης ιστορίας μας, της
αθάνατης ελληνικής μας κουλτούρας, της
ελληνικής μας φιλοξενίας, και της
ελληνικής λεβεντιάς!
Γνωρίσματα
που μόνο στον 'Ελληνα τα βρίσκεις.
Και μια ευχή:
Είθε ο Θεός να σας
βοηθήσει ...και μη σας πλανέψει
η καινούρια ψευτοθεά, η παγκοσμιοποίηση...
Σας χαιρετώ Κώστας Δουρίδας Canada".





Βήμα το βήμα,
στιγμή την στιγμή,
προσπαθώ να κτίσω
την μνήμη μου
Ίδια κι' απ' όμοια
στον Ιστό της αράχνης μου Κύριε!..Τ' αχνάρια μου,
να περιμαζέψω

όπου δειλά θαρρώ
λίγο κι' ακόμη
να μου αργοφαίνονται
μικρές τύψεις,
μικρά αποτυπώματα
στην απεραντωσύνη Σου
και στην μεγαλωσύνη Σου Κύριε!

Κώστας Δουρίδας

Δείτε περισσότερα στο: 
http://douridasliterature.com/tokardaritsi.html#perpatontas

1 σχόλιο:

Μηθυμναίος είπε...

Οι Αρκάδες ανά τον κόσμο θα έπρεπε να είναι περήφανοι για τον Κώστα Δουρίδα!
Φίλο και αδερφό που για χρόνια μας έδενε η ξενιτιά.

Φίλε Κώστα ο θεός της ξενιτιάς να σ' έχει καλά, γερό και δυνατό να προσφέρεις όλα αυτά τα ωραία!

Με όλη μου την εκτίμησή
Στράτος Δουκάκης