~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................................ * Συνέχεια του Ιστολογιου της εφημερίδας "Αρκαδικό Βήμα" στη δ/νση: - https://arkadiko-vima.blogspot.gr/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..............* ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΑΡΚΑΔΩΝ (1988 - 2018) - 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ *

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ από τις παροικίες των Αρκάδων...................... ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: arkadikovima@gmail.com
Σύμβουλοι Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής - Πέτρος Σ. Αϊβαλής
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

31 χρόνια

31 χρόνια
........................................................................... email: arkadikovima@gmail.com

Η αρχαία Αρκαδία δεν είχε τα όρια του σημερινού νομού και ήταν αποκλειστικά μεσόγεια, καταλαμβάνοντας το εσωτερικό της Πελοποννήσου, χωρίς να βρέχεται καθόλου από θάλασσα. Περιελάμβανε τις επαρχίες, Μαντινείας, Γορτυνίας, Μεγαλοπόλεως, τη βόρεια Κυνουρία, όλη την επαρχία Καλαβρύτων, τα δυτικά της Κορινθίας και της Αργολίδας, τμήμα της Ολυμπίας, τμήμα της Ηλείας και τη Λακωνική Αράχωβα.

Μπανάνες με κέφι στο πιο ζωντανό...


...υπαίθριο πάρτι στην Τρίπολη
από τη Chiquita!



Τρίπολη, 22 & 23 Δεκεμβρίου: Ένα διήμερο υπαίθριο πάρτι στην καρδιά της πόλης, την πλατεία Πετρινού, διοργάνωσε η Chiquita για να ανεβάσει τη Χριστουγεννιάτικη διάθεση σε μικρούς και μεγάλους! Η αποδοχή και o ενθουσιασμός του κόσμου της πόλης για το απόλυτο χειμερινό φρούτο ήταν μεγάλος, καθώς πλήθος άτομων έσπευσαν στο περίπτερο της Chiquita.





Οι miss Chiquita μοίρασαν σε όλους χιλιάδες μπανάνες, ενημερωτικό υλικό σχετικά με την υγιεινή διατροφή και τη διατροφική αξία της μπανάνας, καθώς και πολλά άλλα δώρα και διασκέδασαν μαζί με τον κόσμο με πολύ μουσική.


DJ έπαιζε δυνατά μουσική, ανεβάζοντας το κέφι και προσκαλώντας τους ακροατές να επισκεφθούν το περίπτερο της Chiquita, να ενημερωθούν και να χορέψουν σε χριστουγεννιάτικους ρυθμούς.



Ο Διευθύνων Σύμβου-λος της Chiquita Hellas, Αθανάσιος Γκλίνος, ήταν εκεί για να ευχηθεί Χρόνια Πολλά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ο κόσμος ανταποκρίθηκε στην πρόσκλησή μας και πέρασε καλά. Εύχομαι σε όλους Χρόνια Πολλά, με υγεία και ευτυχία και ελπίζω το 2010 να μας αφήσει γλυκιά γεύση».






   Σχετικά με την Chiquita Hellas  
Η Chiquita Hellas Α.Ε συστάθηκε τον Ιούνιο του 2006 στην Αθήνα ως θυγατρική της Chiquita Brands Ιnternational και έχει κατακτήσει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά εμπορίου μπανάνας. Το 2007 το μερίδιο αγοράς ανήλθε στο 48% και ο κύκλος εργασιών στα 113 εκατ. ευρώ. Στο δεύτερο χρόνο λειτουργίας, η Chiquita Hellas κατάφερε να τετραπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της, καθώς ανέλαβε την ευθύνη ανάπτυξης ολόκληρης της περιοχής της νοτιοανατολικής Μεσογείου με σημαντικές και συνεπείς επενδύσεις στον τομέα εμπορίας, προβολής και προώθησης των προϊόντων της Chiquita. Αναλυτικά, οι χώρες είναι: Κύπρος, Αλβανία, Σκόπια, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Κροατία, Τουρκία, Μολδαβία, Ουκρανία, Γεωργία, Ν. Ρωσία, Αζερμπαϊτζάν, Τυνησία, Συρία και Λιβύη.

Οι μπανάνες Chiquita έχουν παρουσία στην ελληνική αγορά από τη δεκαετία του ’70, εισαγόμενες από ιδιωτικές επιχειρήσεις. Από το 1990 και μέχρι την ίδρυση της ελληνικής θυγατρικής, η εισαγωγή των προϊόντων γινόταν από την Chiquita International, μέσω της εταιρείας παροχής υπηρεσιών Alpha Fruit Hellas SA.



   Σχετικά με την Chiquita Brands International Inc. 

Με ετήσιο κύκλο εργασιών 4.7 δισεκατομμύρια δολάρια, η Chiquita Brands International Inc. (NYSE: CQB) με κεντρική διεύθυνση στο Cincinnati Ohio US, κατέχει ηγετική θέση στην αγορά διανομής φρέσκων προϊόντων διατροφής υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης θρεπτικής αξίας—από μπανάνες και άλλα φρούτα πλούσια σε ενέργεια, μέχρι θρεπτικούς συνδυασμούς πράσινης σαλάτας. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της εταιρίας είναι σχεδιασμένα ώστε να κερδίζουν τις καρδιές και τα χαμόγελα των καταναλωτών ανά τον κόσμο και να τους προσφέρουν την ευχαρίστηση μέσα από την κατανάλωση υγιεινών και φρέσκων τροφίμων. Η εταιρία προωθεί τα προϊόντα της μέσω των εμπορικών σημάτων (brand names) “Chiquita” και “Fresh Express” που αποτελούν μάρκες υψηλής ποιότητας, καθώς και μέσα από άλλα εμπορικά σήματα (trademarks).

H Chiquita απασχολεί περισσότερους από 26.000 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης σε 80 χώρες παγκοσμίως εκ των οποίων περίπου 17.000 ζουν και εργάζονται στη Λατινική Αμερική, όπου καλλιεργούνται οι μπανάνες.




Σας ευχόμαστε υγεία
και ευτυχία για το 2010 !






    *Διαβάστε περισσότερα για την εκδήλωση στην Τρίπολη   
  στο φύλλο Δεκεμβρίου '09 της εφημερίδας "Αρκαδικό Βήμα"...