~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................................ * Συνέχεια του Ιστολογιου της εφημερίδας "Αρκαδικό Βήμα" στη δ/νση: - https://arkadiko-vima.blogspot.gr/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..............* ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΑΡΚΑΔΩΝ (1988 - 2018) - 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ *

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ από τις παροικίες των Αρκάδων...................... ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: arkadikovima@gmail.com
Σύμβουλοι Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής - Πέτρος Σ. Αϊβαλής
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

31 χρόνια

31 χρόνια
........................................................................... email: arkadikovima@gmail.com

Η αρχαία Αρκαδία δεν είχε τα όρια του σημερινού νομού και ήταν αποκλειστικά μεσόγεια, καταλαμβάνοντας το εσωτερικό της Πελοποννήσου, χωρίς να βρέχεται καθόλου από θάλασσα. Περιελάμβανε τις επαρχίες, Μαντινείας, Γορτυνίας, Μεγαλοπόλεως, τη βόρεια Κυνουρία, όλη την επαρχία Καλαβρύτων, τα δυτικά της Κορινθίας και της Αργολίδας, τμήμα της Ολυμπίας, τμήμα της Ηλείας και τη Λακωνική Αράχωβα.

Γιάννης Σπ. Γιαννόπουλος - Υποψήφιος Δήμαρχος Γορτυνίας





giannis_giannopoulos
Φίλες και φίλοι των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης της Αρκαδίας, ευχαριστώ για την παρουσία σας.

Μένουνε εκατό μέρες μέχρι τις δημοτικές εκλογές, που θα διεξαχθούν για πρώτη φορά με το νέο θεσμικό πλαίσιο και αξίζει καταρχάς να πούμε ότι ο νέος νόμος, σε αντίθεση με πολλά άλλα νομοσχέδια και πολλές άλλες μεταρρυθμίσεις, είναι προϊόν έντονης συζήτησης και διαβούλευσης που έχει προηγηθεί για αρκετό καιρό τώρα. Ο νόμος έχει συζητηθεί και στο επίπεδο της κοινωνίας, έχει συζητηθεί στα όργανα της τοπικής αυτοδιοίκησης, έχει συζητηθεί στο Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης και, ως αποτέλεσμα, πιστεύω ότι ενσωματώνει πολλούς θεσμούς οι οποίοι είναι απαραίτητοι για μια ουσιαστική μεταρρύθμιση στην τοπική αυτοδιοίκηση.
Βέβαια, στο τελικό στάδιο, πριν τη ψήφιση του "Καλλικράτη", υπήρξανε κάποιες αλλαγές της τελευταίας στιγμής που δεν αιτιολογήθηκαν επαρκώς, κυρίως όσον αφορά την χωροθέτηση των δήμων και δημιούργησαν κάποια προβλήματα και κάποιες αμφιβολίες στους πολίτες. Όμως είναι μια νέα κατάσταση, δημιουργεί νέα δεδομένα στην περιοχή της Γορτυνίας και οφείλουμε να αξιοποιήσουμε το θεσμικό πλαίσιο να δούμε πώς θα μπορέσουμε να το χρησιμοποιήσουμε, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, προς όφελος της περιοχής και των κατοίκων της.
Είναι αλήθεια ότι δεν είναι η πρώτη διοικητική μεταρρύθμιση  που γίνεται στην τοπική αυτοδιοίκηση, ακολουθεί την προηγούμενη, τον "Καποδίστρια", ο οποίος δεν απέδωσε αυτά που περιμέναμε να αποδώσει, δεν ξέρω αν οι ίδιοι οι δήμαρχοι είναι ικανοποιημένοι από αυτό το οποίο βγήκε από τον "Καποδίστρια", τα αποτελέσματα δηλαδή αυτής της δωδεκαετίας. Όμως υπάρχει η αίσθηση στον κόσμο ότι μείναμε στα μικρά και δεν πετύχαμε τα μεγάλα. Δεν καταφέραμε δηλαδή να αλλάξουμε τη ροή των πραγμάτων στην επαρχία, μπορεί να φτιάξαμε έργα καλαισθησίας, να στρώσαμε πλακόστρωτα, αλλά δέν καταφέραμε να αλλάξουμε, δεν καταφέραμε σαν πολιτεία, σαν κράτος, σαν κοινωνία, να αλλάξουμε την φθίνουσα πορεία της επαρχίας.
Βέβαια οι δήμαρχοι καλά κάνανε και κάνανε αυτά τα οποία μπορέσανε και πετύχανε με το θεσμικό πλαίσιο εκείνο, θα πρέπει όμως να συμφωνήσουμε ότι δεν είναι επαρκή. Αυτό το οποίο χρειάζεται είναι να δώσουμε κάποιο μεγαλόπνοο σχέδιο ανάδειξης και εξέλιξης της επαρχίας και νομίζω ότι το νέο θεσμικό πλαίσιο μπορεί εκεί να μας βοηθήσει. Απ' την άλλη έχουμε να κάνουμε με μια συνεχώς διευρυνόμενη αμφισβήτηση από τους πολίτες και των θεσμών και των εξαγγελιών.
Δραστηριοποιούμαι και ασχολούμαι με τα κοινά πάνω από 25 χρόνια, πάνω από 10 στην Αρκαδία, οι απόψεις μου δεν έχουνε αλλάξει. Υπάρχουν θέματα τα οποία τα έθετα παλιότερα και φαινόντουσαν πολύ νεωτεριστικά, σήμερα βλέπω με ικανοποίηση ότι κάποια από αυτά μπαίνουν σιγά-σιγά στα θεσμικά πλαίσια που εισάγονται. Υπήρξα δέκτης της θέλησης πολλών συμπατριωτών, και στη θέλησή τους αυτή ανταποκρίνομαι, να θέσω την υποψηφιότητά μου υπόψη των πολιτών του Δήμου Γορτυνίας.

Έναρξη προεκλογικού διαλόγου
Θέλω να ξεκινήσουμε τον διάλογο, τον προεκλογικό διάλογο για το δήμο της Γορτυνίας, αναφέροντας αδρά κάποιες ενότητες γύρω από τις οποίες πρέπει να αναπτύξουμε τον προβληματισμό μας, να κάνουμε τις προτάσεις μας, να δεχθούμε τα σχόλια και τις προτάσεις των δημοτών.
1. Από τον Καποδίστρια στον Καλλικράτη
Η πρώτη ενότητα είναι η ευαίσθητη φάση της μετάβασης από το ένα θεσμικό πλαίσιο στο άλλο. Θα πρέπει κατ' αρχάς να καταγράψουμε και προσωπικά θα έλθω σε επαφή με όλους τους δημάρχους και των 8 δήμων της Γορτυνίας, με το Νομάρχη και την Περιφέρεια, να δούμε ποιά είναι αυτά τα έργα και τα προβλήματα που έχουν εντοπιστεί στην περιοχή της Γορτυνίας, ποιά έργα βρίσκονται σε εξέλιξη, ποιά βρίσκονται σε φάση ωρίμανσης, ποιά έχουνε μείνει πίσω γιατί δεν υπάρχουν χρηματοδοτήσεις και να φροντίσουμε από αυτά τα έργα να μην υπάρξει κατά την διάρκεια της μετάβασης από το ένα θεσμικό πλαίσιο στο άλλο, να μην υπάρξει απώλεια πόρων.
Θα πρέπει να έρθουμε σε επαφή και με όλους τους απερχόμενους δημάρχους και να πάρουμε τις απόψεις τους να πάρουμε την εμπειρία τους . Από την πλευρά μου θα υπάρχει διάθεση συνεργασίας με όλους, ανεξαρτήτως εντάξεων ή τοποθετήσεων, και αυτό που θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας, είναι ότι κάθε μεταρρύθμιση θα πρέπει να φροντίζει να μην διαταράσσει την κοινωνική συνοχή, τον κοινωνικό ιστό, στην περιοχή στην οποία εφαρμόζεται. Αυτή τη στιγμή στην περιοχή της Γορτυνίας έχουμε διάφορες υπηρεσίες, διάσπαρτες, σε διαφορετικά χωριά, θα πρέπει λοιπόν στη νέα δομή, η οποία δημιουργείται από το μηδέν, δηλαδή οι πολεοδομίες θα στελεχωθούν με νέο προσωπικό, θ' αναπτυχθούν, οι δημόσιες υπηρεσίες όλες, θα πρέπει να φροντίσουμε οι υπηρεσίες οι οποίες αυτή τη στιγμή παίζουν κάποιο σημαντικό ρόλο σε κάποιες τοπικές κοινωνίες, να μην μεταφερθούν, να ενισχυθούν, και εκεί είναι που θα μας δώσει τη μεγάλη βοήθεια η νέα τεχνολογία, η ηλεκτρονική διακυβέρνηση, με την οποία μπορώ και εγώ προσωπικά να ασχοληθώ, και να δώσω λύσεις, ούτως ώστε να μην έχουμε μεταφορά υπηρεσιών από κάποιες περιοχές που θα δημιουργήσουνε έντονο κοινωνικό πρόβλημα.
Από τον Καλλικράτη προβλέπεται ένα πρόγραμμα εξυγίανσης των δήμων, δηλαδή τα χρέη τα οποία υπάρχουν τώρα στους Δήμους, να μπουν σε κάποιο λογαριασμό, να εξυπηρετούνται από εκεί, ούτως ώστε οι Δήμοι να ξεκινήσουν με μία υγιή κατάσταση. Να μην φορτωθούν δηλαδή υποχρεώσεις των Δήμων οι οποίοι καταργούνται. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, και θα καλέσουμε την πολιτεία να ανταποκριθεί σ' αυτό το θέμα, γιατί με τη νέα σύνθεση των δήμων, με τους προϋπολογισμούς και ισολογισμούς που κατατίθενται, δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε με το ταμείο να είναι χρεωμένο.
2. Οικονομική ανάπτυξη και Κοινωνικός ρόλος του Δήμου
Μια δεύτερη ενότητα είναι η οικονομική δραστηριότητα στην περιοχή. Όντως πρέπει να φέρουμε τεχνοκράτες, πρέπει να έρθουμε σε επαφή, να δώσουμε λύσεις ρεαλιστικές, τεχνοκρατικά τεκμηριωμένες, λύσεις που ‘νάναι εφικτές και στα πλαίσια των οικονομικών δυνατοτήτων του νέου Δήμου, όμως ταυτόχρονα θα πρέπει να ξέρουμε ότι ο δήμος δεν είναι μία επιχείρηση, ο δήμος έχει κατ' εξοχήν έναν κοινωνικό ρόλο, οπωσδήποτε θα πρέπει να δημιουργεί ένα ευνοϊκό πεδίο για επενδύσεις ιδιωτών, αυτές όμως θα δούμε πώς θα τις εντάσσει στην υπόλοιπη οικονομική δραστηριότητα του δήμου, κι αυτές δεν θα πρέπει να γίνονται εις βάρος του κοινωνικού ρόλου, που κυρίαρχα θα έχει ο δήμος. Επειδή υπάρχει γενικά μία αντίληψη ότι θα πρέπει οι πολιτικοί να μπούνε οι άνθρωποι της αγοράς, θα πρέπει να μπουν στην εφαρμογή της πολιτικής, αλλά δεν θα πρέπει ο νόμος της αγοράς να καθορίζει την άσκηση της πολιτικής.
Ισόρροπη ανάπτυξη μέσω του Ταμείου Εξυγίανσης και Αλληλεγγύης
Ένα άλλο θέμα είναι η ισόρροπή ανάπτυξη. Ήδη προβλέπεται από τον Καλλικράτη και πρέπει να δοθεί ιδιαίτερο βάρος σ' αυτό, ότι μία περιοχή η οποία είναι ήδη πλούσια, παράγει περισσότερο προϊόν δεν θα πρέπει να παίρνει και περισσότερους κοινοτικούς πόρους από το κράτος.  Δηλαδή εάν δεν υπάρχει μία εξισορροπητική παρέμβαση μέσα από το ταμείο της εξυγίανσης και αλληλεγγύης όπως λέγεται, εις όφελος των δήμων οι οποίοι δεν έχουν αυτή τη στιγμή ένα υψηλό οικονομικό επίπεδο, αντί να δούμε ισόρροπη ανάπτυξη όλων των δήμων, θα δούμε την ανισότητα αυτή να διευρύνεται. Δηλαδή, οι δήμοι οι οποίοι έχουν αυτή τη στιγμή μεγάλο πληθυσμό και μεγάλη οικονομική δραστηριότητα, θα τους δούμε να αναπτύσσονται ραγδαία ενώ ο περιοχές οι οποίες δεν έχουν και πρέπει τώρα να αναπτύξουν υποδομές, και η Γορτυνία είναι μια τέτοια περιοχή, δεν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν.
3. Μοντέλο αειφόρου ανάπτυξης - Αναπτυξιακή Ταυτότητα της Γορτυνίας
Μια τρίτη ενότητα είναι, ποιό θα είναι το αναπτυξιακό μοντέλο το οποίο θα ακολουθήσουμε. Νομίζω ότι το μοντέλο της πράσινης ανάπτυξης της αειφορίας, είναι αυτό το οποίο ταιριάζει στην περιοχή της Γορτυνίας. Η αειφορία σημαίνει ότι θα πρέπει να βρούμε νέες δραστηριότητες, παραγωγικές, νέες υπηρεσίες, είτε αυτά είναι πολιτισμός, αθλητισμός, θρησκευτικός τουρισμός, ιαματικός τουρισμός, οι οποίες να μην έρχονται σε σύγκρουση να μην καταργούνε την υπάρχουσα παραγωγική δομή. Θα πρέπει να προσθέτουνε δηλαδή, χωρίς να καταργούν την υπάρχουσα δραστηριότητα.
Αυτό σημαίνει αειφορία και για να πετύχουμε την αειφορία, πρέπει οι καινούριες δομές να συνεργάζονται με τις προηγούμενες. Θα δώσω ένα παράδειγμα εδώ πέρα, θα μπορούσε η Γορτυνία να αποτελεί έναν ενιαίο αγροτουριστικό χώρο, ο οποίος να περιλαμβάνει κάθε μορφή τουριστικής ενασχόλησης. Μπορεί να περιλαμβάνει έναν περιπατητικό τουρισμό, μπορεί να περιλαμβάνει δραστηριότητες πολιτιστικές ή αθλητικές, γύρω από τη λίμνη του Λάδωνα. Μπορεί να περιλαμβάνει συνεδριακές δραστηριότητες, όπως εδώ στο αμφιθέατρο αυτό (Δημητσάνα). Μπορεί να περιλαμβάνει καινούριες δράσεις, βιοκαλλιέργειες, στις περιοχές που ήδη υπάρχει παραγωγή αγροτική. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόσφατα δόθηκε στη δημοσιότητα το πόρισμα της Βουλής των Ελλήνων για τη λίμνη του Λάδωνα, όπου ακριβώς αναφέρονται όλες αυτές οι δυνατότητες της περιοχής, τις οποίες εμείς οι παροικούντες την περιοχή τις λέμε τόσα χρόνια, αλλά το μόνο που έχει γίνει μέχρι τώρα είναι να συσταθεί ο διαδημοτικός σύνδεσμος για την ανάπτυξη της λίμνης του Λάδωνα, ο οποίος βάλτωσε μέσα σε ένα γραφειοκρατικό πλαίσιο, χωρίς να έχει κάποια θεσμοθετική κατοχύρωση, χωρίς να έχει πόρους κλπ.
4. Συμμετοχή των Δημοτών - Επιχειρησιακό σχέδιο - Επιτροπή Διαβούλευσης
Μία τέταρτη ενότητα είναι ότι όλες αυτές οι δράσεις δεν μπορούν να γίνουν χωρίς τη συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας. Πρέπει να υπάρχει κατ' αρχάς η βούληση και κατά δεύτερον να υπάρχει αποδοχή της διαφωνίας, ο διάλογος, η διαβούλευση, ούτως ώστε να συμφωνήσουμε σε κάποια πράγματα. Ο νέος νόμος προβλέπει τη σύνθεση ενός Επιχειρησιακού Σχεδίου από τον κάθε δήμο, πενταετούς, το οποίο σχέδιο κάθε χρόνο θα επανακρίνεται κάθε φορά σύμφωνα με τον σχεδιασμό του. Αυτό το επιχειρησιακό σχέδιο πρέπει να είναι προϊόν διαβούλευσης, με τις παραγωγικές ομάδες, τις κοινωνικές ομάδες, τους συλλόγους που δραστηριοποιούνται στις περιοχές, συλλόγους οι οποίοι έχουν αθλητική δραστηριότητα, ορειβατικοί σύλλογοι, εθελοντές, σύλλογοι πατριωτών, οι οποίοι προσφέρουν υπηρεσίες εθελοντικά στην περιοχή μας, όλοι αυτοί θα πρέπει να συμμετέχουνε σε μια διαβούλευση για το πού μπορεί να πάει ο Δήμος. Ο νόμος ορίζει την σύσταση Επιτροπής Διαβούλευσης, η οποία θα είναι το κεντρικό εργαλείο για τη σύνθεση του επιχειρησιακού προγράμματος.
5. Υποδομές για την ανάδειξη πόλων ενδιαφέροντος - Τοπικά Σύμφωνα Ποιότητας
Μια πέμπτη ενότητα είναι οι υποδομές που είναι απαραίτητες για να δουλέψουνε αυτά. Για παράδειγμα, δεν μπορεί σήμερα οι κτηνοτροφικές μονάδες στη Γορτυνία να μην έχουνε ρεύμα. Δεν μπορεί να υπάρχει πιστοποίηση ποιότητας του προϊόντος, εάν δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή. Δεν μπορεί να μην υπάρχουνε δρόμοι. Δεν μπορούμε να αναπτύξουμε δηλαδή πόλους ενδιαφέροντος στην περιοχή της Γορτυνίας και να φτιάξουμε ένα δίκτυο επισκεψιμότητας αυτών των πόλων από τους περαστικούς, από τους τουρίστες, από τους επισκέπτες, από επιστημονικές οργανώσεις που θέλουν να ασχοληθούν με τη φύση της Γορτυνίας και να μην υπάρχει ένα δίκτυο, μια υποδομή δρόμων για να είναι εύκολη η επίσκεψη. Και εδώ θα έρθω στο προηγούμενο παράδειγμα ότι δεν έχει νόημα να πλακοστρώνουμε την πλατεία του χωριού μας ή του διπλανού χωριού και να μην υπάρχει δρόμος για να πάμε.
Υπάρχουν επί πλέον συμφωνίες οι οποίες μπορούν να γίνουν, τα λεγόμενα τοπικά σύμφωνα ποιότητας, όπου τουριστικές επιχειρήσεις, για παράδειγμα, της Δημητσάνας ή της Βυτίνας, να προσφέρουν, κατά προτεραιότητα, προϊόντα της περιοχής. Δηλαδή, θα πρέπει να δώσουμε μέσα από όλες αυτές τις δράσεις, την πολιτιστική ταυτότητα της Γορτυνίας, σαν χώρο, σαν πολιτισμό, σαν διαβίωση, σαν ποιότητα και αυτό να προβάλουμε και μέσα από οδηγούς τουριστικούς, αλλά αν θέλετε και μέσα από καθημερινά έντυπα γιατί υπάρχει τώρα η τάση της αναζήτησης. Οι άνθρωποι όσο σφιχτά και ‘νάναι τα οικονομικά τους, πάντοτε ψάχνουν για καινούργια πράγματα, εμείς έχουμε να προσφέρουμε, αλλά οι άλλοι δεν το ξέρουν.
6. Οδικοί Άξονες ζωτικής σημασίας για τη Γορτυνία
Οπωσδήποτε, μιλώντας για υποδομές, θα πρέπει να πιέσει ο Δήμος την κεντρική διοίκηση, το κράτος, να ολοκληρώσει τέλος πάντων, τις παρεμβάσεις για την παράκαμψη των Λαγκαδίων. Είναι θετικό ότι ξαναμπήκε στο τραπέζι της συζήτησης, είναι θετικό ότι φτιάχτηκε ένα προσχέδιο και θα δοθεί για κάποια προμελέτη, θα πρέπει να δούμε και τους άλλους οδικούς άξονες, δηλαδή τη σύνδεση, την εύκολη σύνδεση, με την Αρχαία Ολυμπία, τη σύνδεση με τους χώρους ανατολικά, δηλαδή τη Μαντινεία και την Αργολίδα, υπάρχει μια δυνατότητα ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων, θα πρέπει να δούμε τους κάθετους άξονες, έχουμε εύκολη πρόσβαση στον 111 για την Πάτρα και εύκολη πρόσβαση προς την Καρύταινα, τη Μεγαλόπολη και τη Νότια Πελοπόννησο. Επίσης υπάρχει ο δρόμος της Ηραίας από την Καρκαλού στα Λουτρά και όταν θέλουμε να έχουμε ιαματικό τουρισμό πρέπει να παρέχουμε και τον τρόπο να πάμε. Θα εξετάσουμε κάθε ενδεχόμενο για δημοτική συγκοινωνία. Δηλαδή, κάποιο τρόπο ούτως ώστε αυτή η σύνδεση η εσωτερική μέσα στα όρια του δήμου, να μπορεί να γίνει είτε από το δήμο είτε με την εποπτεία του δήμου.
7. Προτεραιότητα η Σχέση Εμπιστοσύνης με τους πολίτες - Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
Και τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, η τελευταία ενότητα είναι η οικοδόμηση μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τη δημοτική αρχή. Δεν επιτρέπεται, την ώρα που υπάρχει μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα, ένα γκρίζο κλίμα για διαφθορά για σπατάλες, για αφερεγγυότητα προσώπων στην πολιτική σκηνή, στο επίπεδο του δήμου να έχουμε το ίδιο πράγμα. Υπάρχει η δυνατότητα, η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση μας δίνει τον τρόπο κατ' αρχάς όλες οι αποφάσεις να δημοσιεύονται, είναι και υποχρεωτική αρμοδιότητα της δημοτικής αρχής πλέον να δημοσιεύει όλες τις αποφάσεις στο διαδίκτυο. Θα κοιτάξω και εγώ προσωπικά ώστε να υλοποιηθούν άμεσα όλες αυτές οι δράσεις, όπως επίσης και η δυνατότητα εξυπηρέτησης και επαφής με τον πολίτη μέσα από τέτοιους τρόπους επικοινωνίας. Υπάρχουν θεσμοί, όπως είναι συμβουλευτικοί θεσμοί, ο συμπαραστάτης του πολίτη, τα συμβουλευτικά γραφεία για τις αγροτικές καλλιέργειες, τα οποία θα πρέπει να είναι στην πρώτη γραμμή πάντοτε, για να δημιουργηθεί ακριβώς, να σπάσει μάλλον, αυτό το κλίμα ότι τελικά η εξουσία δεν ενδιαφέρεται για τον πολίτη αλλά αυτό που κοιτάει, είναι πάντοτε πώς να αναπαράγει τον εαυτό της.
Σε μία τέτοια προσπάθεια νομίζω ότι πρέπει να αφήσουμε τις παλιές νοοτροπίες και συμπεριφορές πίσω. Υπάρχει μία κοινωνική αντίδραση αυτή τη στιγμή, απέναντι σε ανθρώπους που δείχνουν μία έπαρση στην εξουσία, που δείχνουν ότι δεν κατανοούν τα προβλήματα της κοινωνίας, νομίζω ότι δεν πρέπει να επιτρέψουμε αυτό το κλίμα να γίνει εκρηκτικό για την κοινωνία. Στο χέρι μας είναι να δώσουμε παραδείγματα ότι λύσεις μπορούν να βρεθούν, αρκεί να υπάρχει ειλικρινής βούληση για σύνθεση, για συναίνεση, για κοινή πορεία, εφόσον οραματιζόμαστε τα ίδια πράγματα, έχουμε τις ίδιες αγωνίες, και τελικά είναι δική μας υπόθεση το μέλλον του τόπου.

Σ' αυτήν την πορεία οφείλω να είμαι στην πρώτη γραμμή.


Γιάννης Γιαννόπουλος
Υποψήφιος Δήμαρχος Γορτυνίας
==================================================================

Για τον Γιάννη Γιαννόπουλο, το βιογραφικό του και άλλα δημοσιεύματα, μπορείτε να διαβάσετεστην ιστοσελίδα του.    Επίσης κι εδώ.
http://www.arkadianet.gr/


Αυξημένες τιμές στα διόδια από τα μεσάνυχτα της Τρίτης!!

Με βάση τα προβλεπόμενα από τη Σύμβαση Παραχώρησης του Έργου «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Κλάδος Λεύκτρο –Σπάρτη» (νόμος 3559/2007), από τα μεσάνυχτα της Τρίτης 14 προς Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010 (ώρα 0:00 της 15/9/2010) οι τιμές διοδίων διαμορφώνονται ως ακολούθως:







ΣΠΑΘΟΒΟΥΝΙ
Προς Αθήνα
Δίκυκλα, τρίκυκλα-1,20 €
Οχήματα με ύψος έως 2,20 μ.-1,70 €
Οχήματα με 2 ή 3 άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ.-4,40 €
Οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ.-6,20 €

Προς Καλαμάτα
Δίκυκλα, τρίκυκλα-1,20 €
Οχήματα με ύψος έως 2,20 μ.-1,70 €
Οχήματα με 2 ή 3 άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ.-4,40 €
Οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ.-6,20 €

ΝΕΣΤΑΝΗ
Προς Αθήνα
Δίκυκλα, τρίκυκλα-1,10 €
Οχήματα με ύψος έως 2,20 μ.-1,60 €
Οχήματα με 2 ή 3 άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ.-4,20 €
Οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ.-5,80 €

Προς Καλαμάτα
Δίκυκλα, τρίκυκλα-1,10 €
Οχήματα με ύψος έως 2,20 μ.-1,60 €
Οχήματα με 2 ή 3 άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ.-4,20 €
Οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ.-5,80 €

Ο νέος τιμοκατάλογος περιλαμβάνει ΦΠΑ 23% και θα ισχύει για όλους τους μετακινούμενους, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών της Αττικής Οδού (e-PASS).



 http://kalimera-arkadia.blogspot.com/2010/09/blog-post_5376.html#comment-form#ixzz0zRVqiGWd 

Σχόλιο του Πάνου Αϊβαλή:
... με αυτά και τα άλλα είναι πλέον απαγορευτικό το να ταξιδεύεις μέσα στην ίδια σου την χώρα...

κρίμα τα τόσα που γράφουμε εδώ και χρόνια για καλούς και ασφαλείς δρόμους...
Βέβαια αυτό ακριβώς συμβαίνει και στην Ιταλία. Για να ταξιδέψετε στην αυτοκινητόδρομο πληρώνετε αδρά, αλλά υπάρχει και ο εθνικός δρόμος (εξίσου ασφαλής) που περνάει μέσα από πόλεις και είναι πλέον επιλογή του καθενός να επιλέξει...
Εδώ ...είναι μονόδρομος...
Τι να πει κανείς; Επιβεβαιώνεται ο καθηγητής από την Μεγαλόπολη που λέει ότι εδώ είναι Ελλαδιστάν...