~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ από τις παροικίες των Αρκάδων.......................... ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Γραφεία Εφημερίδας: Πυθίας 6, πλατεία Κυψέλης ΤΚ 11364 Αθήνα, Εκδότης Πέτρος Σ. Αϊβαλής, Σύμβουλος Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

28 χρόνια

28 χρόνια
........................Εκδότης Πέτρος Σ. Αϊβαλής, τηλ.: 210 8656.731, 6974 796681, email: petrosaivalis@gmail.com

Η αρχαία Αρκαδία δεν είχε τα όρια του σημερινού νομού και ήταν αποκλειστικά μεσόγεια, καταλαμβάνοντας το εσωτερικό της Πελοποννήσου, χωρίς να βρέχεται καθόλου από θάλασσα. Περιελάμβανε τις επαρχίες, Μαντινείας, Γορτυνίας, Μεγαλοπόλεως, τη βόρεια Κυνουρία, όλη την επαρχία Καλαβρύτων, τα δυτικά της Κορινθίας και της Αργολίδας, τμήμα της Ολυμπίας, τμήμα της Ηλείας και τη Λακωνική Αράχωβα.

 my-tips-collection

Ν. Χουντής: Όχι σε νέα "δώρα" στους εργολάβους του ΜΟΡΕΑ, να διερευνηθούν και οι προηγούμενες “χορηγίες”

«Όχι μόνο δεν πρέπει να δοθούν νέα "δώρα" στους εργολάβους του ΜΟΡΕΑ, αλλά πρέπει να διερευνηθούν και οι προηγούμενες "χορηγίες", για παράνομη κρατική ενίσχυση», επισημαίνεται σε ερώτηση του Ν. Χουντή προς την Κομισιόν.



Όχι μόνο δεν πρέπει να δοθούν νέα χρήματα στην Κοινοπραξία ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε. για τον Οδικό Άξονα Παραχώρησης της Πελοποννήσου, η οποία, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές, ετοιμάζεται να λάβει νέο «δωράκι» 250 εκατομμυρίων ευρώ από τον ελληνικό προϋπολογισμό για δήθεν ευθύνες του Δημοσίου, αλλά σύμφωνα με ερώτηση που κατέθεσε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Χουντής στην Κομισιόν, παραθέτοντας στοιχεία, θα πρέπει να διερευνηθεί και το κατά πόσο τα χρήματα που μέχρι σήμερα της έχουν δοθεί, συνιστούν παράνομη κρατική ενίσχυση.

Σημειώνεται ότι ο οδικός άξονας Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη αποτελεί ένα έργο που, σύμφωνα με προηγούμενες δηλώσεις της κυβέρνησης, προχωρούσε κανονικά και θα παραδίδετο εντός του χρονοδιαγράμματος. Για το έργο αυτό, ο Υπουργός Μεταφορών αναζητά τρόπο να το «προικίσει» με επιπλέον χρηματοδότηση, με διάφορα φαιδρά επιχειρήματα.

Στην ερώτησή του, ο Νίκος Χουντής αξιοποιεί καταγγελία πολιτών της Πελοποννήσου που έχει ήδη κατατεθεί ενώπιον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία αφορούσε στον «τρόπο με τον οποίο εφαρμόστηκε η σύμβαση παραχώρησης του έργου που υπεγράφη το 2007 (Ν.3559/2007) και ειδικότερα σειρά οικονομικών ενισχύσεων που δόθηκαν στον παραχωρησιούχο με διάφορες “αιτιολογίες”» και αφού επισημαίνει: «α) την καθυστέρηση έναρξης του έργου και την «επιχορήγηση» με 68 εκ ευρώ του παραχωρησιούχου γι’ αυτό, β) τη μονομερή τροποποίηση της σύμβασης, με αποτέλεσμα το Ελληνικό Δημόσιο να εκπληρώνει τις οικονομικές υποχρεώσεις του στον Παραχωρησιούχο χωρίς όμως ο Παραχωρησιούχος να κατασκευάζει το τμήμα του έργου που είχε συμφωνηθεί στη σύμβαση, γ) την ασάφεια στον προσδιορισμό της ημερομηνίας έναρξης επιδοτούμενης λειτουργίας, δ) την αποκλειστική εκχώρηση του δικαιώματος εμπορικής εκμετάλλευσης των σταθμών εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών από τον παραχωρησιούχο, χωρίς αυτό να περιλαμβάνεται στην απόφαση της Επιτροπής E(2008)312 final», καταλήγει στην ερώτησή του, σημειώνοντας: 
«Με δεδομένο ότι η Επιτροπή οφείλει να εξασφαλίζει τη συμμόρφωση με το άρθρο 108 της ΣΛΕΕ, και ιδίως τις παραγράφους 1 και 3 αυτού, και να εξετάζει τις πληροφορίες για τυχόν κρατικές ενισχύσεις προερχόμενες από κάθε πηγή,
Ερωτάται η Επιτροπή:
α) Έχει διερευνήσει τα ανωτέρω αναφερόμενα στοιχεία και ειδικότερα τα σημεία (α) έως (δ) ?
β) Εμπίπτουν στα άρθρα 107-108 της ΣΛΕΕ;»

left.gr
Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com/2014/03/blog-post_9057.html#ixzz2wEPjpIer

Δεν υπάρχουν σχόλια: