~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................................ * Συνέχεια του Ιστολογιου της εφημερίδας "Αρκαδικό Βήμα" στη δ/νση: - https://arkadiko-vima.blogspot.gr/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..............* ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΑΡΚΑΔΩΝ (1988 - 2018) - 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ *

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ από τις παροικίες των Αρκάδων...................... ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: arkadikovima@gmail.com
Σύμβουλοι Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής - Πέτρος Σ. Αϊβαλής
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

31 χρόνια

31 χρόνια
........................................................................... email: arkadikovima@gmail.com

Η αρχαία Αρκαδία δεν είχε τα όρια του σημερινού νομού και ήταν αποκλειστικά μεσόγεια, καταλαμβάνοντας το εσωτερικό της Πελοποννήσου, χωρίς να βρέχεται καθόλου από θάλασσα. Περιελάμβανε τις επαρχίες, Μαντινείας, Γορτυνίας, Μεγαλοπόλεως, τη βόρεια Κυνουρία, όλη την επαρχία Καλαβρύτων, τα δυτικά της Κορινθίας και της Αργολίδας, τμήμα της Ολυμπίας, τμήμα της Ηλείας και τη Λακωνική Αράχωβα.

Toi&moi Η οικογένεια Παπαζαφειρόπουλου από το Κοτύλιο Γορτυνίας


Πόσο απέχει το Περιστέρι από το Ντουμπάι; Για την οικογένεια Παπαζαφειρόπουλου η απόσταση αντιστοιχεί σε 35 χρόνια έντονης προσπάθειας. Το 1972 τέσσερα αδέλφια με το επώνυμο Παπαζαφειρόπουλος άνοιξαν ένα μικρό κα­τάστημα με γυναικεία ένδυση στο Περιστέρι. Τα ελληνικά επώνυμα πλέον ρούχα Toi&moi έχουν διεισδύσει ως τα βάθη της Ανατολής. Σήμερα η ελλη­νική εταιρεία παραγωγής και εμπορίας γυναικείας ένδυσης Toi&moi, ιδρυτές και μέτοχοι της οποίας είναι η οικογένεια Παπαζαφειρόπουλου, διαθέτει 26 καταστήματα και 300 ση­μεία πώλησης σε όλη την Ελλά­δα και στο Εξωτερικό, από την Ολλανδία ως τη Σαουδική Αρα­βία και το Ντουμπάι, και τζίρο που αγγίζει τα 25 εκατ. ευρώ. Η ιστορία τους ξεκινάει από το ορεινό χωριό Κοτύλιο Μεγαλουπόλεως στη Γορτυνία, το οποίο είναι φημισμένο για την ενασχόληση των περισσότερων κατοίκων με το ρούχο. Ο με-γάλος αδελφός της οικογενείας Παπαζαφειρόπουλου, ο Γιώργος, ήρθε στην Αθήνα το 1949, για να δουλέψει σε μία βιοτεχνία ρούχων του θείου του, χωρίς ποτέ να φανταστεί τη ση­μερινή του πορεία. Στη συνέ­χεια ακολούθησαν και άλλα τρία αδέλφια, ο Δημήτρης, ο Χαράλαμπος και ο Ιωάννης, οι οποίοι ασχολήθηκαν και αυτοί με παρόμοιες δουλειές.
«Τα χρόνια εκείνα ήταν δύ­σκολα για την ελληνική επαρ­χία, γι' αυτό και εμείς ήρθαμε στην Αθήνα για να βρούμε την τύχη μας. Στην αρχή, όπω5 και οι περισσότεροι από το χωριό μας, έπιασα δουλειά ως υπάλ­ληλος σε ένα κατάστημα με παιδικά ρούχα στην Ερμού» θυμάται ο κ. Δ. Παπαζαφειρόπουλος, ο οποίος είναι σή­μερα ο διευθύνων σύμβουλος της Toi&moi. Ο κ. Γ. Παπαζαφειρόπουλος είναι ο εμπνευστής και ο πρόεδρος της εταιρείας, ο κ. Χ. Παπαζαφειρόπουλος εμπορικός διευθυντής και ο κ. Ι. Παπαζαφειρόπουλος καλλιτεχνικός διευθυντής.
Πίσω στο 1972, με παρό­τρυνση του μεγάλου αδελφού κ. Γ. Παπαζαφειρόπουλου άνοι-ξαν ένα μικρό κατάστημα λιανικής με γυναικεία ένδυση στο Περιστέρι. «Μπορεί το κατά-στημα να ήταν συνοικιακό, αλ­λά η περιοχή είχε δυναμική και πήγαμε ανέλπιστα καλά με αποτέλεσμα το 1988, στον ίδιο χώρο, να δημιουργήσουμε μία βιοτεχνία κοπής ενδυμάτων. Δεν δειγματίζαμε, απλά κά­ναμε την παραγωγή και την πουλούσαμε στους πελάτες.
Ηταν ένα μεγάλο ρίσκο, αλλά πιστεύαμε σε αυτό που κάνα­με και ευτυχώς δικαιωθήκα­με» συνεχίζει ο κ. Δ. Παπαζαφειρόπουλος. Το 1991 «βά­φτισαν» τα ρούχα τους και το κατάστημα με την επωνυμία Toi&moi γιατί ήταν εύηχο. «Σε ένα ταξίδι μας στην Αγγλία, εί­δαμε μία βερμούδα που σε ένα σημείο της έγραφε Toi&moi. Στεκόταν καλά στο μάτι, ακου­γόταν ωραία και αποφασίσα­με να γίνει η φίρμα μας» προ­σθέτει ο κ. Δ. Παπαζαφειρό-πουλος.
Μετά από εννέα χρόνια, δη­λαδή το 2000, η εταιρεία έγινε ΑΕ, άρχισε να πρωταγωνιστεί και να εμφανίζει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης. Εκείνη τη χρονιά, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 41%, ενώ το ίδιο έτος πραγματοποι­είται και η αγορά ενός οικοπέ­δου στην Εθνική οδό, στο ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας, όπου σήμερα φιλοξενεί τις νέες ιδιόκτητες κτιριακές εγκαταστάσεις της σε μία έκταση 11.000 τ.μ.
Σήμερα η εταιρεία διαθέτει 26 καταστήματα και αναπτύσ­σει το δίκτυο της με τη μέθοδο του franchise, ενώ στοχεύει να αποκτήσει άλλα 10 ως το τέλος του 2007. Εκτός από τα και­νούργια καταστήματα στις πόλεις του Ηρακλείου και της Καλαμάτας και το πρόσφατο άνοιγμα στη Βουλγαρία, στο εμπορικό κέντρο City Center της Σόφιας, δύο νέα σημεία πώλησης αναμένεται να ανοίξουν στο Αμπου Ντάμπι και το Ντουμπάι, ενώ στα άμεσα σχέδια εντάσσεται και η δημιουργία καταστημάτων στο Κατάρ, στον Λίβανο και στη Ρουμανία. «Η επέκταση στο εξωτερικό απο­τελεί ένα μεγάλο στόχο για εμάς και έχουμε στρέφει εκεί το ενδιαφέρον μας διότι η Ελλάδα είναι μία μικρή αγορά. Ιδίως οι καινούργιεε, μεγάλες αγορές του Αμπον Ντάμπι και του Ντουμπάι και η είσοδός μας σε φημισμένα εμπο­ρικά κέντρα, όπως το ΑΙ Wahda Μαll και το Dubai Μαll που χτίζεται τώρα και θα έχει τον μεγαλύτερο ουρανοξύστη στον κόσμο με διεθνείς φίρ­μες, μας βοηθάει να γίνουμε γνωστοί σε παγκόσμια κλίμα­κα» αναφέρει ο κ. Δ. Παπαζαφειρόπουλος.
Η ανάπτυξη της εταιρείας εκτός συνόρων γίνεται με αργά αλλά σταθερά βήματα και στοχεύει το 13% του τζίρου της να προέρχεται από το Εξωτερικό το 2007 από 8% που είναι σή­μερα.
«Για να γίνεις ανταγω­νιστικός στο κομμάτι των διε­θνών εξελίξεων πρέπει να είσαι συνεπής στην ποιότητα και στον σχεδιασμό ρούχου. Δεν μπορείς να επιβιώσεις και νa ανταγωνιστείς τους πολυεθνικούς κολοσσούς, τύπου Ζara, αν δεν χτίσεις τη δική σου μπράντα» επισημαίνει ο διευ­θύνων σύμβουλος της Toi&moi.

* Δημοσιεύθηκε στο «Οικονομικό Βήμα» 18.8.207

Δεν υπάρχουν σχόλια: