~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................................ * Συνέχεια του Ιστολογιου της εφημερίδας "Αρκαδικό Βήμα" στη δ/νση: - https://arkadiko-vima.blogspot.gr/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..............* ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΑΡΚΑΔΩΝ (1988 - 2018) - 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ *

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ από τις παροικίες των Αρκάδων...................... ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: arkadikovima@gmail.com
Σύμβουλοι Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής - Πέτρος Σ. Αϊβαλής
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

31 χρόνια

31 χρόνια
........................................................................... email: arkadikovima@gmail.com

Η αρχαία Αρκαδία δεν είχε τα όρια του σημερινού νομού και ήταν αποκλειστικά μεσόγεια, καταλαμβάνοντας το εσωτερικό της Πελοποννήσου, χωρίς να βρέχεται καθόλου από θάλασσα. Περιελάμβανε τις επαρχίες, Μαντινείας, Γορτυνίας, Μεγαλοπόλεως, τη βόρεια Κυνουρία, όλη την επαρχία Καλαβρύτων, τα δυτικά της Κορινθίας και της Αργολίδας, τμήμα της Ολυμπίας, τμήμα της Ηλείας και τη Λακωνική Αράχωβα.

«Καθημερινός Πολιτισμός» από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Πρόγραμμα Πανεπιστημίου Πελοποννήσου


Το Πρόγραμμα «Καθημερινός Πολιτισμός» του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου  θεσμοθετήθηκε πρόσφατα  με απόφαση της Συγκλήτου και έχει ως επιστημονική υπεύθυνη την κα. Ν. Σερεμετάκη, Επίκουρο Καθηγήτρια του Τ.Ι.Α.Δ.Π.Α .
Βασικός στόχος του Προγράμματος «Καθημερινός Πολιτισμός» είναι  η δημιουργία καινοτόμων δράσεων και  διαλόγων μεταξύ Πανεπιστημίου και Κοινωνίας. Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους ενδιαφερόμενους πολίτες, Φορείς και Οργανισμούς και φιλοδοξεί να αναπτύξει περαιτέρω τη συνεργασία του Πανεπιστημίου με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και την Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Ειδικότερα, το Πρόγραμμα  «Καθημερινός Πολιτισμός» σχεδιάζει και υλοποιεί θεματικές εκδηλώσεις και δράσεις, που αναδεικνύουν τις συγκλίσεις μεταξύ Επιστημών και Τεχνών, στο επίπεδο της καθημερινής ζωής και  του πολιτισμού.    Αυτές συνοδεύονται  από σεμιναριακού τύπου  Συμπόσια ,  από τα οποία οι  συμμετέχοντες θα λαμβάνουν σχετική Πιστοποίηση από το Πανεπιστήμιο .
Η έναρξη του Προγράμματος θα πραγματοποιηθεί με την εκδήλωση «ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗ», η οποία έχει ήδη προγραμματιστεί για τα τέλη Φεβρουαρίου 2012 στη Μεσσηνία (Καλαμάτα). Πρόκειται για μια πολυεπίπεδη και συμμετοχική εκδήλωση με λόγο, ήχο, εικόνα, και υλικά τεχνουργήματα.
Η πιλοτική αυτή δράση του Προγράμματος, θα  αναπτυχθεί στη συνέχεια και στις άλλες πόλεις της Περιφέρειας Πελοποννήσου, υπό την αιγίδα πάντα του Πανεπιστήμιου και σε συνεργασία με τους ενδιαφερόμενους Φορείς.
Στην εναρκτήρια εκδήλωση συμμετέχουν Δήμοι της Μεσσηνίας και σχολεία της Μεσσηνίας (δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια), οι πολιτιστικοί φορείς της περιοχής, όπως ΔΗΠΕΘΕΚ, Δημοτικό Ωδείο, Τομέας Χορού, Μορφωτικός Σύλλογος, Φωτογραφική Λέσχη,  Λύκειο Ελληνίδων, πολλοί άλλοι τοπικοί πολιτιστικοί σύλλογοι και φορείς, καθώς και πολίτες . 
Η εκδήλωση «ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗ» έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση της γεύσης σε όλες τις μεταφορικές διαστάσεις  της και  την ανακάλυψη της  σχέση της  με την μνήμη, δηλαδή με την ιστορία και την πολιτισμική μας ταυτότητα.
Η μνήμη  δεν είναι απλά μια πηγή από ιδέες, αλλά έχει υλικές και αισθητήριες διαστάσεις, οι οποίες είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής και του Πολιτισμού μας.
Η θεματική  «ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗ» συνδέεται με το τρίπτυχο Αισθήσεις-Αισθήματα-Αισθητική , θεμελιώδες στοιχείο της  ελληνικής σκέψης και κουλτούρας, η οποία παραμένει επίκαιρη στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη κοινωνία σε κρίση.
Στο πλαίσιο αυτό, θεωρούμε ότι η υλοποίηση του Προγράμματος «Καθημερινός Πολιτισμός», μπορεί να κινητοποιήσει  τις δυνάμεις της Πανεπιστημιακής Κοινότητας και να αποτελέσει έναν ουσιαστικό δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ Πανεπιστημίου και Κοινωνίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: