~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................................ * Συνέχεια του Ιστολογιου της εφημερίδας "Αρκαδικό Βήμα" στη δ/νση: - https://arkadiko-vima.blogspot.gr/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..............* ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΑΡΚΑΔΩΝ (1988 - 2018) - 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ *

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ από τις παροικίες των Αρκάδων...................... ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: arkadikovima@gmail.com
Σύμβουλοι Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής - Πέτρος Σ. Αϊβαλής
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

31 χρόνια

31 χρόνια
........................................................................... email: arkadikovima@gmail.com

Η αρχαία Αρκαδία δεν είχε τα όρια του σημερινού νομού και ήταν αποκλειστικά μεσόγεια, καταλαμβάνοντας το εσωτερικό της Πελοποννήσου, χωρίς να βρέχεται καθόλου από θάλασσα. Περιελάμβανε τις επαρχίες, Μαντινείας, Γορτυνίας, Μεγαλοπόλεως, τη βόρεια Κυνουρία, όλη την επαρχία Καλαβρύτων, τα δυτικά της Κορινθίας και της Αργολίδας, τμήμα της Ολυμπίας, τμήμα της Ηλείας και τη Λακωνική Αράχωβα.

ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΘΣΗΜΑΝΗΣ ΣΤΟ (ΓΕΝΙ ΤΖΑΜΙ




ΠΑΛΑΙΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η ζωγράφος Γεθσημανή παρουσιάζει στο Παλαιό Αρχαιολογικό Μουσείο έργα ζωγραφικής με τίτλο«Στο φως της Σελήνης, το άσπρο μαύρο και οι αποχρώσεις του γκρι είναι σκέτη μαγεία». Τα έργααυτής της τελευταίας προβαλλόμενης δουλειάς της ζωγράφου έχουν την ιδιαιτερότητα, τηςαπόδοσης μέσα από το λευκό μαύρο κατά κύριο λόγο ,αναδεικνύοντας έτσι την μορφοπλαστικότητατου σχεδίου της.

H Έκθεση είναι υπό την αιγίδα του Αντιδημάρχου Πολιτισμού, Παιδείας και Τουρισμού του ΔήμουΘεσσαλονίκης κου Σπύρου Πέγκα, του προέδρου της Γʼ Δημοτικής Κοινότητας κου ΙορδάνηΜεταξόπουλου και της προέδρου Επιτροπής Πολιτισμού κας Ιωάννας Αβραμίδου,


Μελέτες ονομάζει η ίδια τα αναγεννησιακά πορτρέτα της που αποπνέουν την διαφορετικότητα τουςμέσα από την βασική έκφραση της ιδιοποιημένης αναφοράς της σε άλλο μήκος κύματος.

Μια ξεχωριστή πράξη δουλειάς είναι αυτή της αναμόρφωσης των εικόνων που μας συνήθισε έωςτώρα η καλλιτέχνης.
Πολιτισμοί του κόσμου την εμπνέουν και την εισάγουν στις μελέτες της Πιετά του Ευτροπίου, ηΜάσκα πολέμου, Αμενχοτέπ, Μάσκα από την Αλάσκα και το Πορτρέτο από την Ουρούκ του Ιράκ.

Εντυπωσιακές παραλλαγές της ιδιότυπης γραφής της ζωγράφου εκφράζουν έντονες μορφές, ενόςκόσμου αλλόκοτου και πέραν του φυσικού.

Δυνατά συναισθήματα μιας προσωπικής άποψης που ισχυροποιεί τα είδωλα ως αναγκαστικόςπροσδιορισμός εσωτερικής ανάγκης.

Οι γνώσεις της Γεσθημανής καταγεγραμμένες στο παρελθόν πολλές φορές στις δημιουργίες τηςανακαινίζονται λειτουργικά με το πάθος της εξέλιξής της.
Μητρότητα και Πιετά, Παναγία και παιδιά, Σταύρωση ανακινούν θέματα εσωτερικότητας και είναιαναφορές στην διάθεση των έργων και την ψυχογραφική τους απόδοση.

Πολλαπλά επαναλαμβανόμενα στοιχεία στην σύνθεση των έργων κρατούν δυναμικά την προέ
κταση της στοχευμένης άποψης για την μετάδοση εικονικού μηνύματος.
Πνευματισμός και προβληματισμός εκπορεύονται των άκρως ιδιαζόντων σημάνσεων τηςκαλλιτέχνιδας με την ερευνητική της εισδοχή στα θέματα ως ανάγκη της εξέλιξής της.
Η καλλιτέχνης κρατά την περιγραφική της σουρεαλιστική ζωγραφική άποψη και μεταμορφώνεταιιδεολογικά με την υποκειμενική της χροιά.
Οι πολιτισμοί του κόσμου την επηρεάζουν ως σημείο αναφοράς και οι προσωπικές τηςδιακυμάνσεις στην τέχνη ενεργοποιούνται με αποτέλεσμα την ιδιοποίηση του αποτελέσματος.
Την δημιουργο παρακολουθώ εδώ και αρκετά χρόνια, αναγνωρίζοντας της το ταλέντο, την γνώση,αλλά και την ιδιοτυπία του χαρακτήρα της που έχει να κάνει με το προσωπικό της ύφος στηνζωγραφική της.
Παράλληλος ο προσωπικός της βίος με αυτόν της πράξης, την καθιέρωσε στο ευρύ κοινό καισυνέβαλε στην αναγνωσιμότητά της.
Τα έργα της έκθεσης που αποτελούν κατασκευές είναι μικρά κυρίως με τα πρόσωπα μάσκες,σύγχρονης εικόνας γυναίκας.
Θα συναντήσουμε και αντικείμενα ζωγραφισμένα αλλά και πίνακες μικτής τεχνικής που αναιρούντην πραγματικότητα και λειτουργούν ως μορφοπλαστική εικόνα.
Η Γεσθημανή σπούδασε με υποτροφία και τιμητική διάκριση στο University of Massachusetts (1975-1978), στο Massachusetts College of Art (1978), στο Cambridge Center of Adult Education Bostonτου School for Fashion Design στις ΗΠΑ (1980-1981) και στη συνέχεια στην Ανώτατη Σχολή ΚαλώνΤεχνών της Αθήνας (1982-1986).
Έχει κάνει πάνω από 30 ατομικές εκθέσεις στην Ελλάδα και την Αμερική, ενώ έχει λάβει μέρος σεομαδικές εκθέσεις πάνω από 50 φορές.
Μια αξιόπιστη δουλειά με ενδιαφέρον και εναλλαγές είναι αυτή η πρόσφατη παρουσία της στοΠαλαιό Αρχαιολογικό Μουσείο της Θεσσαλονίκης (Γενί- Τζαμί) τον Μάιο
 2011 .
Τηλέφωνο : 2310274589


Μάγδα Μυστικού-Καραγιαννιώτου

Δημοσιογράφος – Εικαστικός συντάκτης
ΕΔΣΤΕ-FIJET
http://www.karagianniotou-mustikou.com


http://tourismos-hellas.blogspot.com/2011/05/blog-post_28.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: