~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................................................ * Συνέχεια του Ιστολογιου της εφημερίδας "Αρκαδικό Βήμα" στη δ/νση: - https://arkadiko-vima.blogspot.gr/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..............* ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΑΡΚΑΔΩΝ (1988 - 2017) - 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ *

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ από τις παροικίες των Αρκάδων...................... ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Γραφεία Εφημερίδας: Πυθίας 6, πλατεία Κυψέλης ΤΚ 11364 Αθήνα, Εκδότης Πέτρος Σ. Αϊβαλής, Σύμβουλος Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* Συνέχεια του Ιστολογιου της εφημερίδας "Αρκαδικό Βήμα" στη δ/νση: - https://arkadiko-vima.blogspot.gr/

28 χρόνια

28 χρόνια
........................Εκδότης Πέτρος Σ. Αϊβαλής, τηλ.: 210 8656.731, 6974 796681, email: petrosaivalis@gmail.com

Η αρχαία Αρκαδία δεν είχε τα όρια του σημερινού νομού και ήταν αποκλειστικά μεσόγεια, καταλαμβάνοντας το εσωτερικό της Πελοποννήσου, χωρίς να βρέχεται καθόλου από θάλασσα. Περιελάμβανε τις επαρχίες, Μαντινείας, Γορτυνίας, Μεγαλοπόλεως, τη βόρεια Κυνουρία, όλη την επαρχία Καλαβρύτων, τα δυτικά της Κορινθίας και της Αργολίδας, τμήμα της Ολυμπίας, τμήμα της Ηλείας και τη Λακωνική Αράχωβα.

ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΤΟΥ ΟΣΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΣΤΟΧΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΣΤΗΝΑΝ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ

ΜΑΙΟΣ 2010

 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ 




ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΙ ΖΗΤΑΜΕ
ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
ΤΑ ΧΑΛΚΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΨΕΥΔΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΣ ΑΔΙΚΟΥΝ ΚΑΤΑΦΟΡΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟΥ.

ΟΙ ΜΑΝΤΕΛΗΣ ΒΕΡΕΛΗΣ ΛΙΑΠΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ)
ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΡΕΠΠΑΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΤΟΥ ΟΣΕ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΣΤΟΧΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ
ΠΟΥ ΕΣΤΗΝΑΝ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ.

ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ

1.ΕΣΤΗΣΑΝ 10 ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΑΦΟΥ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ.
2.ΝΟΙΚΙΑΣΑΝ ΤΡΕΝΑ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ
ΘΑ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ.
3.ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΒΑΓΟΝΙΑ ΤΟ 2004 ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΟΛΕΙΔΗ 160 ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ 80 !!!
4.ΞΟΔΕΨΑΝ ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΚΡΥΟΝΕΡΙ-ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ.
5.ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΤΟΥ ΟΣΕ (ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ-ΣΗΜΑΤ/ΣΗΣ)
ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ 10 ΕΚΑΤ.
6.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ (75% ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ).
7.ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΑ ΚΟΜΙΣΤΡΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΕΠΕΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 5-10 ΕΥΡΩ Ο ΤΟΝΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΘΗΝΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ.
8.ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ( ΒΛΕΠΕ SIEMENS )
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΙΔ/ΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: