~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................................ * Συνέχεια του Ιστολογιου της εφημερίδας "Αρκαδικό Βήμα" στη δ/νση: - https://arkadiko-vima.blogspot.gr/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..............* ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΑΡΚΑΔΩΝ (1988 - 2018) - 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ *

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ από τις παροικίες των Αρκάδων...................... ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: arkadikovima@gmail.com
Σύμβουλοι Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής - Πέτρος Σ. Αϊβαλής
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

31 χρόνια

31 χρόνια
........................................................................... email: arkadikovima@gmail.com

Η αρχαία Αρκαδία δεν είχε τα όρια του σημερινού νομού και ήταν αποκλειστικά μεσόγεια, καταλαμβάνοντας το εσωτερικό της Πελοποννήσου, χωρίς να βρέχεται καθόλου από θάλασσα. Περιελάμβανε τις επαρχίες, Μαντινείας, Γορτυνίας, Μεγαλοπόλεως, τη βόρεια Κυνουρία, όλη την επαρχία Καλαβρύτων, τα δυτικά της Κορινθίας και της Αργολίδας, τμήμα της Ολυμπίας, τμήμα της Ηλείας και τη Λακωνική Αράχωβα.

Ερώτηση ΛΑΦΑΖΑΝΗ για διόδια Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας


Επιβεβλημένη
η άμεση κατάργηση των διοδίων

στον εθνικό δρόμο
Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Προς τους Υπουργούς:- Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων - Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής- Οικονομικών

Θέμα: Επιβεβλημένη η άμεση κατάργηση των διοδίων στον εθνικό δρόμο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας


Οι πολίτες που κινούνται στη διαδρομή Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας έχουν να αντιμετωπίσουν ένα επικίνδυνο και απαρχαιωμένο οδικό δίκτυο, ειδικά στη διαδρομή Τρίπολη -Καλαμάτα.
Επιπλέον, όμως, στο κομμάτι Κορίνθου -Τρίπολης, λόγω των έργων δημιουργίας βοηθητικής λωρίδας επιβράδυνσης περιορίζεται ξαφνικά η διέλευση από 2 σε 1 λωρίδα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα οι οδηγοί, παρά το γεγονός ότι κινούνται σε αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας, να πέφτουν ξαφνικά σε συνθήκες εγκλωβισμού της κυκλοφορίας.

Ο ερωτών βουλευτής
ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: